La marca Costa Brava Hotels de Luxe, l'associació que aplega els principals hotels del litoral gironí, ha invertit prop de 6 milions d'euros en la millora de les seves instal·lacions. Els establiments han augmentat un 6% la facturació. El 90% dels negocis que en formen part han fet reformes amb l'objectiu de «desestacionalitzar l'ocupació» i oferir «la màxima qualitat» als seus clients. La marca hotelera agrupa un total de 1.282 habitacions de les quals 31 són suites amb piscina privada i/o jardí; 112 són suites; 90 més són suites junior i 1.049 són habitacions individuals, dobles i familiars.

Pel què fa al balanç de la temporada 2016, els establiments van registrar un creixement del 4% respecte el 2015 en ocupació i un 6% més de facturació. El creixement més important es va produir sobretot durant els mesos d'abans i després de l'estiu.

Els hotels de luxe de la Costa Brava, sota la marca que porta el mateix nom, tenen com a objectiu seguir millorant dia a dia les seves instal·lacions. Per això, més enllà de les tasques de manteniment dels establiments, els hotels de quatre i cinc estrelles que la integren han fet millores i reformes en habitacions, zones exteriors, terrasses, les zones d'aigua o els espais de restauració, entre d'altres. Aguns d'ells han introduït nous serveis com ara punts de càrrega per a cotxes elèctrics.

Segons els seus responsables, les actuacions tenen com a objectiu per una banda oferir millors serveis als clients i, per l'altra, treballar per la desestacionalització de l'ocupació de temporada.