Ryanair compensa un retard de set hores amb dos refrescos

La companyia explica que es va haver de desviar l'avió a causa «de mal temps» i es disculpa pels fets

05.12.2017 | 07:23

Unes 150 persones es van haver d'esperar més de set hores a l'aeroport de Girona dissabte passat, 2 de desembre, per poder volar a la ciutat italiana de Pisa. Els passatgers havien d'enlairar-se a les 12.40 però l'anunci de la sortida de l'avió que havien d'agafar es va anar posposant durant hores.

Diversos passatgers es van queixar a través de les xarxes socials del retard i de què ningú els havia informat en cap moment de la incidència. De fet, molts d'ells tenien previst agafar altres mitjans de transport per arribar a la seva destinació i van reclamar a la companyia aèria si els pagarien el sobrecost que els comportaria aquesta incidència.

La companyia va explicar ahir que la causa d'aquesta llarga espera va ser la desviació de l'avió precedent per «mal temps», motiu pel qual no va poder arribar quan tocava. Tot i això, l'aerolínia assegura que els viatgers van poder agafar el seu vol el mateix dia.

També van afegir que a les 150 persones afectades «se'ls van oferir un parell de vals que podien ser intercanviats per refrescos».

A través del mateix comunicat Ryanair va expressar «la seva sincera disculpa a totes les persones a les quals havia afectat el retard que es va produir».

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook


Enllaços recomanats: Premis cinema