L'Espai Marfà de Santa Eugènia de Ter es va quedar petit en la 3a edició de la jornada CoMàrketing, organitzades pels alumnes de primer curs del grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials de l'Institut de Santa Eugènia i amb l'ajuda del professorat del departament de Comerç i Màrqueting. La jornada va servir per a presentar els diferents àmbits en què els estudiants es trobaran professionalment posant l'accent en la realitat empresarial de la demarcació de Girona. La creativitat i la innovació van ser dos dels conceptes més remarcats.

Els ponents van ser Sally Balde, fundador de l'agència de publicitat digital OKMarketing; Neus Matamala, community manager i experta en gestió d'esdeveniments (Incatis); Xavier Bolló, consultor d'estratègia i especialista en màrqueting digital i anàlisi de dades (El Giroscopi); Eva Cabrera, especialitzada en Gestió i Màrqueting en centres comercials urbans (Peackock); i Anna Carbonell, directora de l'agència de comunicació Addictes.