L'Oficina d'atenció al ciutadà de l'Ajuntament de Banyoles ha atès i gestionat internament 225 suggeriments dels ciutadans del gener al maig del 2018 relacionats amb qualsevol incidència detectada a la ciutat. Es tracta sobretot de qüestions relacionades amb el manteniment de la via pública (amb 98 suggeriments, un 43,5%).

A part de la majoria d'incidències del manteniment de la via pública, els banyolins i banyolines han formulat suggeriments sobre mobilitat (el 10,6%), enllumenat de la via pública (8,8%), neteja viària (8,4%), sanejaments (6,6%), mobiliari urbà (6,2%) o jardineria (3,5%), entre molts altres temes.

El consistori utilitza des de fa dos anys un programa informàtic per fer el seguiment intern dels suggeriments. Així doncs, també es pot fer un seguiment de com es troba la solució, per exemple, d'una font trencada, d'un fanal que no funciona, de la poda d'un arbre, d'una paperera trencada o d'un embornal tapat.