TEXAS | DDG
Les últimes fotografies de l'actor Patrick Swayze, publicades pel diari The Sun mostren el deteriorat aspecte de l'actor, la qual cosa fa pensar que la malaltia podria haver-se agreujat. Swayze, de 56 anys d'edat, fa un any que lluita contra el càncer de pàncrees que pateix.
Aquesta no és la primera vegada que els mitjans es fan ressò d'un possible empitjorament del seu estat, des que la seva malaltia es va fer pública. Fa tres mesos, era ingressat en un hospital afectat d'una pneumònia, cosa que va portar que saltessin els rumors d'un imminent final.
Swayze afirma que es manté optimista. Sense deixar d'afrontar la realitat, confessa que segueix lluitant i que "aquest no és el final". Al gener, declarava en una entrevista concedida a la cadena ABC, que "podrien quedar-li dos anys de vida". L'actor es confessa ?espantat, però ferm en la seva ?decisió de no deixar de fumar. Contra tot pronòstic, va aconseguir desafiar la taxa de supervivència, encara que com ell mateix va ?confessar està "passant un infern".