TRÀNSIT

Christoph Waltz, l´últim diamant descobert per l´excèntric director Quentin Tarantino

 

CANES | EFE/DDG
Quan l'actor austríac Christoph Waltz va llegir el guió d'Inglourious Basterds, de Quentin Tarantino, va trobar en el coronel Hans Landa "el millor personatge mai escrit en tota la història del cinema". El jurat de Canes el va alçar ahir a ell, per part seva, com el millor actor del festival.
Tarantino estava a punt d'abandonar. No trobava un actor a l'altura de l'hilarant personatge que havia creat: un nazi caçador de jueus que, malgrat menysprear tot el que no sigui ari, parla quatre idiomes. Llavors, va conèixer Christoph Waltz, un actor vienès amb àmplia carrera en cinema i televisió, i un home capaç d'eclipsar Brad Pitt, Eli Roth, Daniel Brühl i Michael Fassbender, els seus companys de repartiment a Inglourious Basterds.
Tarantino li va enviar el guió sencer de la pel·lícula, "cosa que és per desgràcia poc habitual", segons Waltz. I així es va perfilar el personatge que és carn de llegenda per a tota la tropa de fanàtics del director. La bona sintonia entre tots dos promet més films.

  HEMEROTECA
Universitat de Girona

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya