Moda Rosa Clarà obre la Passarel·la Gaudí Núvies

 
Moda  Rosa Clarà obre la Passarel·la Gaudí Núvies
Moda Rosa Clarà obre la Passarel·la Gaudí Núvies  efe

La dissenyadora catalana Rosa Clarà va ser l'encarregada d'obrir la Passarel·la Gaudí Núvies 2009 amb una col·lecció inspirada en els anys 20 i 30, amb tocs daurats, que va fascinar els més de 800 assistents. La col·lecció que va presentar va ser molt versàtil perquè totes les dones es puguin sentir identificades i satisfetes amb algun dels vestits.

  HEMEROTECA
Universitat de Girona

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya