LONDRES| EFE/DDG
La reina Isabel II també s'ajusta el cinturó davant la crisi econòmica i, de la mateixa manera que molts dels seus súbdits, ha reservat una petita parcel·la als jardins del palau de Buckingham per al cultiu de verdures.
Per primera vegada des de la Segona Guerra Mundial, la Reina, de 83 anys, ha autoritzat que en una parcel·la de quatre metres per deu es cultivin diferents tipus de verdures i hortalisses perquè puguin ser consumides a la residència de la Família Reial.
El terreny està als jardins del palau en un lloc reservat fins ara per plantar flors d'estiu, informava ahir la premsa dominical, que publica fotografies de la parcel·la. D'aquesta manera, la sobirana s'uneix a la tendència de molts britànics de plantar verdures en els seus jardins o en espais de terra ?llogats, com manera de conservar el medi ambient perquè no s'utilitzen productes químics en el cultiu i per fer front a la recessió econòmica per la qual travessa el Regne Unit.
Una portaveu del palau de Buckingham va puntualitzar que no hi ha productes químics en el cultiu. "S'han utilitzat líquids d'algues per alimentar les plantes i all contra pugons... Tot serà consumit al palau", va dir. Les primeres maduixes plantades al palau van ser consumides la setmana passada amb motiu de l'aniversari del duc d'Edimburg, de 88 anys.