PALAFRUGELL | FRANCESC BENEJAM
La sala d'exposicions La Galeria de Palafrugell acull fins el 23 d'agost una exposició col·lectiva que té com a tema principal el món del circ. Sota el títol de La Màgia del Circ, Lluís Maymí, Jordi Sàbat i Tano Pisano han decidit unir tres disciplines de les arts plàstiques -fotografia, pintura i escultura- per exposar les seves respectives visions de la cultura circense.
El fotògraf palafrugellenc Lluís Maymí ofereix, amb les seves instantànies en blanc i negre, un recorregut per tots els aspectes de la vida en un circ durant els anys 70 a la vila de Palafrugell. Les imatges, reals i properes malgrat ser d'una altra època, intenten reflectir l'aspecte més poètic i neorealista d'un circ.
L'apartat pictòric de l'exposició l'aporta l'artista calellenc Jordi Sàbat. Com si d'un conte es tractés, Sàbat exposa una sèrie d'acolorides pintures que representen les escenes pròpies d'un circ -funambulisme, pallassos i malabarisme entre altres-, algunes d'elles amb continguts eròtics i, sobretot, surrealistes.