Cultura atorga 2 milions d´euros per modernitzar les indústries culturals del país

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

MADRID | EUROPA PRESS/DDG
El Ministeri de Cultura ha concedit 1.996.400,00 euros en ajudes d'inversió en capital per promoure la modernització, innovació i adaptació tecnològica de les indústries culturals. Un total de 138 empreses i indústries culturals han estat beneficiades amb aquestes ajudes, amb imports que oscil·len entre els 1.200 i els 50.000 euros.
Entre els màxims beneficiaris d'aquestes ajudes hi figuren l'Editora i Distribuïdora Hispanoamericana, que ha rebut 50.000 euros per la preparació, conversió i comercialització de formats electrònics de llibres; o l'empresa Bubok, beneficiada amb 45.000 euros per al seu projecte d'expansió internacional. En tercer lloc hi ha l'empresa ARC Concesionario de Obras y Servicios, que rebrà 44.800 euros per destinar a la modernització i innovació del Conservatori Superior de Música del Liceu.
Val a dir que Arkeolik de Vic, que s'ha encarregat de prospeccions arqueològiques a Tavertet, Vall - Llobrega i Serinyà, també ha estat subvencionada per a crear un lloc web per la difusió de rutes culturals i de material didàctic digital. En el cas de Tavertet, es va fer un estudi arqueològic del subsòl . A Vall - Llobrega, es va fer un seguiment arqueològic de la línia elèctrica de 110 kv, i a la finca de l'església de Sant Mateu.
Aquestes ajudes formen part del Pla de Foment de les Indústries Culturals que va presentar l'exministre de Cultura, César Antonio Molina, el passat desembre, i que comptava amb un pressupost de 30 milions d'euros per al 2009.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad