arqueologia

Troben una vivenda romana en molt bon estat a Tortosa

 
Troben una vivenda romana en molt  bon estat a Tortosa
Troben una vivenda romana en molt bon estat a Tortosa  acn

TORTOSA | EFE/DDG
Les excavacions arqueològiques que s'estan realitzant en el barri del Castell de Tortosa, a les Terres de l'Ebre, han posat al descobert una casa romana datada dels segles I i II, part de la qual es troba "en un estat de conservació extraordinari", ha explicat avui l'arqueòleg Jordi Diloli.
Es tracta d'un "gran edifici de cronologia romana alt-imperial d'una magnitud que no té precedents en l'estudi arqueològic de la ciutat", i és, per tant, susceptible d'aportar dades "d'inestimable valor històric", segons Diloli.

  HEMEROTECA
Universitat de Girona

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya