Moda

Giorgio Armani obre la passarel·la de la Setmana de la Moda de Milà

El dissenyador italià omple de glamour la Setmana de Moda de Milà per la temporada primavera-estiu 2010

 17:50  
Armani a la Setmana de la Moda de Milà
[27/05/2012]

EFE/DDG Giorgio Armani ha omplert la passarel·la de la Milan Fashion Week de blau i gris en la seva proposta per la temporada primavera-estiu del 2010. A la desfilada hi ha estat present la germana de Michael Jackson, Jaent, i el tennista suís Roger Federer.

Giorgio Armani va saltar a la passarel·la amb vestits curts i lleugers, que estan dedicats a dones madures en el gust, refinades i sofisticades amb dissenys que recorden l'art Bauhaus, pels drapejats, els brodats, els cinturons i els colors cridaners, sobre tot el blau elèctric i el fúcsia.

Ahir, els anys 80, amb els seus colors enèrgics i cridaners i les seves notes de desenfrenada música rock, van ser els propietaris absoluts de la segona jornada de la Setmana de la Moda femenina de Milà per a la primavera-estiu 2010.

L'inici de la passarel·la va anar a càrrec d'Enrico Coveri, la col·lecció del qual va ser dissenyada pel jove estilista Francesco Martini Coveri, que es va inspirar en l'estil alegre, viu i optimista dels anys 80, harmonitzat amb la refinada elegància de les dives chic a l'estil Jacqueline Kennedy.

Els seus vestits de seda, amb faixes que premen la cintura i faldilles que voletegen, estan dominats pels colors cridaners, com el fúcsia, el groc, el vermell i sobre tot el verd, i porten decoracions florals i estampats amb el disseny d'un cactus, realitzat pel modista com a símbol de feminitat.

Indefectibles són els lluentons, reines absolutes de la firma, que adornen vestits curts i lleugers o pantalons molt curts.

Avui va tornar a la passarel·la de Milà l'exuberant argentina Belén Rodríguez, que va desfilar per a la línia de la casa de moda italiana Les Copains, caracteritzada per vestits d'estil agressiu i descarat, que posen en evidència el pit i que estan dominats pel color negre i les transparències combinats amb sabates amb talons altíssims.

Blugirl, firma de la casa de moda italiana Blufin dedicada a les joves, va portar a la passarel·la a noies d'una elegància refinada i delicada, com arreglades nines de porcellana blanca, que es vesteixen només de vestits de faldilles o pantalons llargs, dominats pels colors beis, rosa pal i blanc trencat.

No obstant això, a la nit, aquestes joves dones clàssiques gosen en la seva vestimenta i llueixen vestits curts amb tirants en forma de globus, decoracions florals i inspirats en el món animal i de colors forts i cridaners.

Tampoc falten els banyadors, blancs amb la inscripció vermella "I love you", i els vestits de núvia, curts sobre el genoll i amb amb aplicacions florals, que es troben també en el vel.

El modista sard Antonio Marras va crear una col·lecció que està dedicada a la morta Teresa Strada, la presidenta de l'organització no governamental Emergency, amb una dona delicada i fràgil a primera vista, però determinada i resolta.

Els seus models llueixen vestits de chifón molt lleuger, dominats per cascades d'encaix i colors pàl·lids i delicats, com el rosa clar i el blau cel, sense oblidar les ratlles marineres i els collarets de teixit o de pedres precioses.

Just Cavalli, la línia per a joves de l'estilista italià Roberto Cavalli, s'inspira en l'estil enèrgic i boig dels anys 80 i vesteix a noies enèrgiques i provocadores, que van a les discoteques totes les nits.

Així, triomfen vestits curtíssims, cenyits i escotats, que deixen veure les cotilles d'encaix, lluentons vermelles, sabates amb talons exagerats, texans esquinçats i drapejats amb franges.

D&G, la línia per a joves dels estilistes italians Dolce i Gabbana, va llançar una col·lecció que s'inspira en la dona del Llunyà Oest, determinada, segura de si mateixa i descarada pel dia i sensual i provocadora a la nit.

Aquesta dona sap conjugar amples camises masculines de denim o pell i texans esquinçats amb faldilles molt curtes amb volants i bustieres que realcen les formes del pit.

No obstant això, el gran esdeveniment d'aquesta segona jornada va ser la desfilada de C'N'C' Costume Nacional, la línia per a joves dissenyada pel modista Ennio Capasa, que va organitzar un verdader espectacle rock, per al qual va elegir la Piazza Duomo com a escenari.

La col·lecció presentada per Capasa s'inspira en els vestits que estaven de moda en els anys 70, però l'estilista els va reconsiderar per adaptar-los al gust rock dels adolescents d'avui.

La passarel·la va ser inundada per colors ecològics, sobre tot el negre de quina i el blau cobalt, samarretes molt amples, teixits militars, sabates amb talons vertiginosos i faldilles sense terme mitjà, o curtíssimes o llarguíssimes.

Només en els anys 80 les desfilades de la Setmana de la Moda van tenir lloc a la plaça principal de la ciutat i la idea va ser llançada per l'estilista Nicola Trussardi.

  HEMEROTECA
Universitat de Girona

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya