MADRID | EFE/DDG
Fa alguns mesos es va saber que Kylie Minogue havia decidit presumir de nuvi en la campanya publicitària del seu nou perfum per a home Inverse. Ara, per fi, començarà a emetre's l'anunci de la fragància, on es podrà gaudir de l'atractiu model per partida doble. A ritme de jazz i jugant amb les llums i ombres, un desdoblat Andrés Velencoso i una espectacular Kylie Minogue protagonitzen el sensual espot d'Inverse, la nova fragància que la cantant ha llançat dins la seva oferta de productes.
No és la primera vegada que Kylie prova amb els perfums, doncs ja el 2006 va llançar Darling, del qual va haver-hi una segona edició, Sexi Darling, a principis de 2009. Un any abans va aparèixer Showtime. No obstant això, segur que amb aquesta campanya publicitària, en la qual Kylie mostra el seu nuvi seminú, Inverse supera l'èxit dels anteriors.
"Amb Inverse volia celebrar la diversitat dels sexes oposats i crear una fragància per a tots aquests homes que estimo. I també sospito que una dona voldria usar Inverse per atreure un home amb una fragància que tots dos trobin irresistible", ha declarat la cantant australiana sobre el nou perfum.
L'encarregat de fotografiar l'escena en la qual Kylie apareix posant amb les dues versions del model nascut a Tossa de Mar, amb roba o gairebé sense ella, va ser William Baker. Aquest ha explicat que pretenia mostrar els dos costats d'un home modern: el més masculí i el més sensible.