XAT
música

La Casa de Cultura fa la volta al món amb el cicle ´Liederkreis´

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

GIRONA | DDG
La Casa de Cultura acull des de demà i fins l'11 de desembre la sisena edició del cicle de concerts Liederkreis, amb un programa variat que inclou dos monogràfics, un a Schubert i un a Schumann. El cicle comença enguany amb La Bella Molinera de Franz Schubert, en una interpretació excepcional, amb guitarra en comptes de piano. S'interpretarà per primer cop el cicle de cançons que va donar nom a aquest cicle de concerts, el Liederkreis opus 39 de Schumann. Hi hauran representats autors italians (Donizetti, Bellini, Verdi), eslaus (Smetana, Dvorák), espanyols (Rodrigo i Granados), i russos per a la cloenda (Balakirev, Glinka o Xostakòvitx).

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad