Els fabricants de bosses presenten una nova alternativa ecològica al plàstic

 
Nova campanya de bosses reutilitzables i ecològiques d´Anaip.
Nova campanya de bosses reutilitzables i ecològiques d´Anaip.  efe

BARCELONA | EFE/DDG
Els fabricants espanyols de bosses de plàstic (Anaip) van presentar ahir la seva proposta d'envàs reutilitzable com una alternativa a la de Carrefour i van considerar "d'agressiva i insultant" la campanya "Bossa caca" de la distribuïdora francesa, segons el director general d'Anaip, Enrique Gallego. Carrefour va iniciar una campanya en contra de l'ús de bosses de plàstic amb el lema "Bossa caca", a més de deixar de facilitar aquests embolcalls en els seus supermercats, per la qual cosa els clients poden comprar unes bosses rígides o bé d'altres de reciclables.
Enrique Gallego va explicar que es tracta d'un producte més ecològic que el de Carrefour, elaborat amb ràfia sintètica, i assegura que el seu ús contribuirà a complir l'objectiu del Govern espanyol de reduir el consum de bosses de plàstic un 50% a partir de l'any 2010. Gallec considera que encara que el compliment d'aquest objectiu provocarà una forta pèrdua en el sector i el tancament d'algunes fàbriques que no podran reconvertir la seva producció, va criticar la "importació massiva de 80.000 tones anuals de bosses de plàstic del sud-est asiàtic com les de Carrefour", sense registre sanitari i més contaminants.

  HEMEROTECA
Universitat de Girona

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya