|
|
|
HEMEROTECA » |
|
DDG El grup de música garrotxí Teràpia de Shock ha participat avui dissabte 21 de novembre en un xat en directe amb els lectors de «diaridegirona.cat». Els components de la banda -que van tocar per les Fires de Sant Narcís d'enguany- han atès els lectors que s'han interessat pels seus orígens, les seves influències i altres curiositats.
Teràpia de Shock va néixer a Les Preses (La Garrotxa) l´estiu del 2006, quan en Ferran Massegú i en Jaume Sucarrats comencen a tocar i cantar junts i a compondre algunes melodies. S´incorporaren d´immediat en Gerard López a la bateria i l´Albert Parés al baix. A principis de l´any 2007 fan la seva primera actuació en directe, dintre el marc de la Festa d´Estudiants de Sant Tomàs de La Garrotxa, a la discoteca Kratter´s.
A partir d´aquí van començar a oferir alguns concerts per la comarca, i durant els mesos de maig i juny de 2007 van gravar uns quants temes del seu repertori en un disc autoeditat amb l´ajuda de la productora local BARBAR PRODUCCIONS. El disc fou presentat en el marc de Les Festes del Tura d´Olot amb una impressionant acollida per part del públic.
A partir d´aquest moment el grup es converteix en un autèntic fenomen social, mobilitzant un gran nombre de fans i seguidors.
Diversos mitjans de comunicació es van fer ressò d´aquest fet i el grup va començar a aparèixer a ràdio, televisió i premsa escrita d´abast nacional.
L´energia que el grup aconsegueix transmetre en els seus directes, els va fer aconseguir el Premi del Públic del Concurs de Salitja 2007, així com el prestigiós Premi al Grup Revelació 2007, concedit per la revista Enderrock.
|
|
|
|
Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.
| Conegui'ns: CONTACTI | CONEGUI'NS | LOCALITZACIÓ | PUBLICITAT: TARIFES |
| Adaptat a la Llei de Protecció de Dades per |
| |||||||
| |||||||||