catòlics/Tarraconense

Els bisbes venen 2.400 exemplars d´un document

 

GIRONA | JOAQUIM BOHIGAS
Segons l'edició de desembre de 2009 de la revista Foc Nou, el document Pau, apòstol del nostre poble (Claret) ha estat, amb 2.400 exemplars, el tercer llibre de temàtica religiosa més venut de 2009 a partir de les dades facilitades per les editorials. Els dos primers llibres han estat Mecanoscrit sobre els monjos de Montserrat (Base), amb autoria d'Hilari Raguer i que ha venut 5.000 exemplars, i La Caritat en la veritat, la carta encíclica de Benet XVI, amb 3.000. L'edició catalana ha anat a càrrec de Claret.

  HEMEROTECA
Universitat de Girona

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya