|
|
|
HEMEROTECA » |
|
EP Enrique Bunbury s'ha marcat un curt de zombies amb l'ajuda de JA Baiona, ´Frente a frente´, una versió d'una cançó de Jeannette, que apareix en el videoclip al costat de la cantant de Tulsa, Miren Iza.
Amb aquest videoclip Enrique Bunbury presenta el primer single del seu proper àlbum d'estudi, ´Las Consecuencias´, previst pel pròxim 16 de febrer.
´Frente a Frente´ és una versió d'una cançó de la cantant britànica –tot i que nacionalitzada espanyola- Jeannette, estrenada originalment el 1981 en el disc-single en el qual s'incloïa la cançó ´Quan estic amb ell´.
Videoclip de Baiona i col•laboració de Miren Iza
JA Bayona, director de l'exitosa pel•lícula ´El Orfanato´, protagonitzada per Belén Rueda, ha estat l'encarregat de dirigir el videoclip que acompanya la cançó, que es pot veure en exclusiva a la web de l'artista saragossà (www.enriquebunbury.com).
En el seu single presentació Bunbury ha col•laborat amb Miren Iza, cantant de Tulsa, i ha comptat amb la pròpia Jeannette perquè faci una breu aparició en els últims segons del videoclip de la cançó.
|
|
|
|
Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.
| Conegui'ns: CONTACTI | CONEGUI'NS | LOCALITZACIÓ | PUBLICITAT: TARIFES |
| Adaptat a la Llei de Protecció de Dades per |
| |||||||
| |||||||||