BERLÍN | AGÈNCIES/DDG
Un alemany de 40 anys s'ha salvat de morir congelat quan es va perdre al gelat mar del Nord gràcies al fet que una dona que era a 500 quilòmetres de distància el va veure a través d'una càmera web mentre navegava per Internet, segons ha informat la policia.
Kristin Stielow, portaveu de la policia local de St. Peter-Ording, va explicar que el fet va passar dijous passat quan l'home es va aventurar per fer unes fotografies de la posta de sol al gelat mar del Nord. La neu que queia li va impedir trobar el camí de tornada al seu cotxe.
Amb l'ajuda d'una llanterna de butxaca l'home va començar a fer senyals lluminosos que van ser captats per una veïna de Westerwald, al centre-oest del país, que mirava en aquell moment les imatges d'una càmera web instal·lada a la platja de St. Peter-Ording.
La internauta va avisar la policia, que va localitzar l'home i el va rescatar. "Podria haver mort de fred, o accidentar-se sobre el gel, i també hi havia el risc que s'ofegués al pujar la marea", ha afegit la portaveu.