Franz Ferdinand, Los Planetas, Orbital, Madness i Fatboy Slim, al SOS Murcia

El festival, que ha esgotat les entrades i en posa més a la venda, anuncia que hi haurà una zona d'acampada

 

MÚRCIA | MARTA PALLARÈS
Després de la desaparició d'alguns dels macrofestivals d'estiu, el panorama musical s'està reorganitzant amb propostes més petites que, malgrat la seva modèstia inicial, s'estan postulant com a ferms candidats a ocupar espais destacats dins l'escenari. Aquest és el cas del SOS Murcia 4.8, que en la seva nova edició ha tancat un cartell espectacular per al 30 d'abril i l'1 de maig, al recinte firal La Fica.
Alguns dels caps de cartell són les propostes altament ballables de Franz Ferdinand, Hot Chip, els ja clàssics Orbital, Fatboy Slim o Crystal Castles. Dins el panorama indie de culte, hi destaquen The Magic Numbers, Madness, The Horrors o els Mystery Jets (teloners de la gira que va dur els Arctic Monkeys a Catalunya); i en representació de la música independent nacional, dos dels més grans: Los Planetas i Love of Lesbian, seguits per les propostes de The Sunday Drivers, We Are Standard, Joe Crepúsculo, Delorean o La Bien Querida, entre d'altres.
També hi ha una vessant del SOS Murcia que es vol dedicar a l'art d'avantguarda; així és com s'ha confirmat la presència al festival de Chris Cunningham, probablement el realitzador de videoclips més reputat avui dia, hi oferirà un espectacle a mig camí entre el videoart i el concert.
El festival, que porta en el seu mateix nom la sostenibilitat que propugna amb propostes sensibilitzadores, s'ha vist desbordat enguany per la massiva resposta per part del públic. Així és com aquesta setmana es van esgotar els abonaments, motiu pel qual s'ha optat per reorganitzar el recinte, ajustar l'aforament i posar a la venda noves entrades.
Així mateix, un dels inconvenients que havia plantejat la proposta és que l'oferta d'allotjament a Múrcia havia arribat ja al 100%, quan encara faltaven dos mesos per a la celebració del festival. Per aquest motiu, des de l'organització s'ha decidit habilitar una zona d'acampada acondicionada, amb 2.700 places. Tant les noves entrades com els abonaments d'acampada ja estan a la venda.

  HEMEROTECA
Universitat de Girona

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya