Festival d'Eurovisió

Jimmy Jump es cola en l´actuació de Daniel Diges

El català, famós per aparèixer en diversos esdeveniments europeus, va ser reduït al cap d'uns segons

 
Jimmy Jump en el moment en què ha entrat en el escenari
Jimmy Jump en el moment en què ha entrat en el escenari Reuters

EFE El català Jaume Marquet Cuna, conegut com Jimmy Jump i famós per aparèixer en diversos esdeveniments europeus, es va colar avui en l'actuació de l'espanyol Daniel Diges al festival d'Eurovisió.

Jimmy Jump va pujar a l'escenari quan Diges interpretava la seva 'Algo pequeñito' i, després d´escassos segons, va ser reduït per dos membres del personal de seguretat del festival.

Vestit amb un barretina i una samarreta d'autopromoció, Jimmy Jump va ballar al voltant de Diges i la corista, la nina de drap, la ballarina, el soldadet de plom i el arlequí que el van acompanyar durant la seva actuació.

El català ha aparegut en altres grans esdeveniments, fins ara sempre esportius, com finals de futbol, grans premis de Fórmula 1 o partits de tennis.

Daniel Diges va ser el segon en cantar en la cerimònia després Azerbaidjan, tot i que va tindre l'oportunitat de tornar a pujar a l'escenari un cop que actuen els 25 participants.

Televisió Espanyola va interrompre l'emissió del festival durant uns segons per parlar amb Diges, que va considerar que l'espontani "va voler seguir el moment" i compartir-lo amb ells.

"Què hi farem?", es va lamentar Diges, després de recordar que tenia l'oportunitat de repetir la seva actuació abans de les votacions. "Diuen que el que guanya canta dues vegades. Ara si guanyem cantarem tres", va afegir.

La 55 edició d'Eurovisió, que se celebra aquest any a l'estadi Televor Arena d'Oslo (Noruega), va començar cap a les 21.00 hores (hora espanyola) amb l'actuació del guanyador de l'any passat, Alexander Rybak.

  HEMEROTECA
Universitat de Girona

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya