Imputen Borja Thyssen i la seva dona per una querella de la baronessa

Un jutge diu que el matrimoni va obtenir de forma il·legal documents de Carmen Cervera

 
Imputen Borja Thyssen i la seva dona per una querella de la baronessa
Imputen Borja Thyssen i la seva dona per una querella de la baronessa  

MADRID | AGÈNCIES/DDG
El jutge d'Instrucció número 2 d'Alcobendas (Madrid) ha formalitzat la imputació contra Borja Thyssen i la seva dona, Blanca Cuesta, per una presumpta obtenció il·legal d'uns documents de casa de la baronessa Thyssen, Carmen Cervera. El magistrat obre així diligències arran d'una querella presentada per la baronessa el 2009 contra el seu fill, la seva nora i l'advocat d'ambdós, Pedro Mejías. El procediment obert suposa la imputació formal de Borja, Blanca i el seu lletrat. En el termini de deu dies, el fiscal i l'acusació particular han de formular l'acusació o bé el sobreseïment de la causa. El magistrat considera que el fill de la baronessa i la seva nora "presumptament i coneixent la seva il·licitud, i atesa la relació de parentiu amb la denunciant i aprofitant la seva absència", i amb la col·laboració del seu advocat, el març del 2008 van entrar a les oficines de la baronessa i van apoderar-se de documents privats de societats i negocis que hi havia en les prestatgeries i en un ordinador. Els tres imputats van accedir a les oficines de la Fundació Thyssen-Bornemisza, situades en un edifici annex al domicili de la baronessa, "utilitzant diverses justificacions davant el personal de seguretat perquè obrissin l'accés". La documentació, que van treure en diverses bosses els escortes de Borja Thyssen, es va fotocopiar i tornar a la fundació.

  HEMEROTECA
Universitat de Girona

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya