Centre d'Art

L´inici del concurs posa en marxa el futur Bòlit

L'Ajuntament va anunciar ahir que ha posat en marxa el concurs (que restarà obert fins el 16 de setembre)

 09:47  

GIRONA | DDEG Amb l'obertura del concurs per a la redacció de l'avantprojecte, l'Ajuntament de Girona va posar en marxa ahir el procés que ha de conduir a la inauguració del futur edifici del Centre d'Art Contemporani Bòlit de Girona, que s'haurà de dreçar al carrer Emili Grahït, al costat de la futura Biblioteca Pública de Girona.
L'Ajuntament va anunciar ahir que ha posat en marxa el concurs i que la data final de presentació de propostes és el dia 16 de setembre.
Segons un comunicat fet públic, amb la volutat d'avançar en desenvolupament del Bòlit, l'Ajuntament de Girona destinarà la subvenció rebuda de la Direcció General de Política i Indústries Culturals -dirigida a inversions del Centre d'Art Contemporani de Girona-, a fer front a les despeses del concurs de projectes per la redacció de l'avantprojecte.
L'any 2005, l'Ajuntament de Girona i la Generalitat va apostar conjuntament per la creació a Girona d'un centre d'art. L'onze de setembre de 2007, l'Ajuntament va aprovar el Pla de mandat 2007-2011 amb la voluntat de fer de Girona "una ciutat del coneixement" que havia d'incloure l'esmentat Bòlit com a referent de les arts.

  HEMEROTECA
Universitat de Girona

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya