Els ingressos de les botigues dels museus Dalí no són gens menyspreables i el 2010 van ascendir a 2.450.000 euros, rècord històric. Segons Lluís Peñuelas, els productes estrella són les ­gui­es dels mateixos museus, i després els pòsters i les postals, les samarretes, la papereria i les reproduccions de joies dalinianes. El 2010, encara en plena crisi, s´ha batut el rècord de caixa, coincidint amb un rècord també de visitants. Com més públic, més vendes, encara que aquest públic no gasti tant com altres anys. No obstant això, Figueres té la sort de rebre un públic de l´estranger que, com el nord-americà i el francès, molt abundant, no s´ha vist molt afectat per la crisi.

Segons Peñuelas, el pressupost de la Fundació s´alimenta en un 60% de la venda d´entrades, que és el que genera més beneficis, però també són importants els ingressos per la venda a les botigues, la producció d´exposicions, encara que aquestes tenen unes despeses molt elevades, tal com passa amb els ingressos derivats dels drets sobre la propietat intel·lectual. «Defensar el nom de Dalí és caríssim», diu Peñuelas. Els excedents –4.270.721´62 € el 2010– s´inverteixen en la compra d´obres, la millora dels museus, la investigació al Centre d´Estudis Dalinians i la restauració de quadres, entre altres conceptes.