La firma Loewe manté els seus esforços per aconseguir una imatge més fresca i escull com a imatge per a la temporada que vea Penélope Cruz, una oportunitat que a l'actriu la fa "especialment feliç" perquè suposa tornar a Espanya.

Aquesta col·laboració manté la línia de les últimes campanyes de la firma espanyola fundada en 1846, que va patir un petit daltabaix després de la polèmica de la realitzada amb joves fills de famosos de la Col·lección Oro 2012, i que en les seves últimes campanyes ha escollit a actrius com Mónica Molina i Clara Lago, la model Bimba Bosé o el torero Cayetano Rivera.

"Tots els treballs són especials si es fan amb il·lusió, però aquest és especial, no estic sempre a Espanya (...) i aquest és un projecte que em porta a casa, on està la meva família i és el meu país encara que no visqui sempre aquí", explica l'actriu en una entrevista difosa per la firma especialitzada en complements.

L'actriu ha estat imatge de moltes firmes espanyoles -Mango- i estrangeres -Campari-, encara que fa "molt temps", reconeix la protagonista de Volver, que no treballava amb una firma nacional, la qual cosa la "fa especialment feliç".

Per a Cruz també és important que la producció de Loewe estigui realitzada per artesans espanyols i que el seu director creatiu, Stuart Vevers, estigui establert a Espanya, i "sigui una de les poques persones de l'equip que no és d'aquí".