El Festival Internacional de Teatre Amateur de Girona, el FITAG, ha presentat aquesta setmana l'espot publicitari de l'edició d'enguany. El vídeo es pot veure a les xarxes socials del FITAG i de la Diputació, i a les televisions locals. L'espot és un gag sense pretensions, en què un jove intenta volar sense cap mena d'èxit fins que es troba amb la màscara del FITAG. És llavors quan el protagonista es transforma en superheroi i torna a provar d'enlairar-se. El vídeo acaba amb la frase: «D'acord, no podem volar!, però tenim el superpoder d'emocionar». L'espot, d'uns 30 segons, expressa i reflecteix clarament el tema del festival d'aquesta edició, que té a veure amb el sentiment i la força emocional que provoca el teatre.

D'altra banda, l'organització va informar ahir que ja s'ha activat, des d'aquesta setmana, el sistema de compra d'entrades en línia a través de Codetickets. En aquest portal es poden adquirir les entrades dels dinou espectacles del festival, mitjançant un breu i senzill registre en línia. Aquest any també tornaran a estar disponibles els paquets d'abonaments, que consisteixen en quatre entrades a quatre espectacles diferents per 16 ?. A més, el FITAG ha posat a disposició dels membres de les entitats de l'Associació Gironina del Teatre, el Galliner i el GEiEG diferents descomptes disponibles fins que s'esgotin les entrades.