DOMINICAL

L'olor, la llum i el so d'una marca

Anton Maria Rigau, de l'agència AMR Publicitat, explica com s'utilitzen els sentits per crear una imatge corporativa

19.09.2015 | 07:58
Anton Maria Rigau al seu despatx de l´agència AMR

L'agència AMR Publicitat porta més de tres dècades creant marques, entre les quals destaca la del restaurant El Celler de Can Roca o de la desapareguda Caixa de Girona. El seu fundador, gerent i director creatiu, Anton Maria Rigau, explica en un reportatge al Dominical que «una marca ho és tot, és la imatge gràfica però també aquella olor que fa una determinada botiga quan hi entres. És la percepció cromàtica, aquella llum concreta. Marca és la bona cara i atenció de les persones que hi treballen». El suplement Dominical també mostra la ruta de les deu ermites, a Santa Coloma de Farners, i dedica un reportatge al filòsof alemany Walter Benjamin, que el 20 de setembre farà 75 anys que es va treure la vida a Portbou.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema