barcelona

El saló immobiliari Low Cost ja té 90 expositors confirmats

 

BARCELONA | EFE/DDG
El Primer Saló de les Oportunitats Immobiliàries, Low Cost, organitzat per Barcelona Meeting Point, que se celebrarà del 12 al 14 de juny al palau núm. 8 de Fira de Barcelona, ha superat els 90 expositors, segons fonts de l'organització de l'esdeveniment.
Enrique Lacalle, president del Saló, va manifestar la seva gran satisfacció per l'èxit d'aquesta nova iniciativa firal que demostra que la idea ha estat comprada pel sector amb empreses de totes les dimensions, més caixes i bancs. L'objectiu d'aquesta fira és treure al mercat existències de les promotores a preus d'oportunitat.

  HEMEROTECA
Categories:
Província:
Esperando Contenido Widget ...
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya