Miquel Alimentació Grup, companyia de distribució amb seu a Vilamalla, ha creat una nova línia de negoci que es dedicarà a proveir el canal "horeca". Concretament, fonts de l'empresa van indicar que Miquel Food Service centra la seva activitat en els grans hotels o cadenes de restauració i també en els creuers.

Miquel Alimentació va fer pública aquesta nova línia de negoci en la presentació de l'acord signat amb l'operador logístic de productes a temperatura controlada Logifrío. Amb aquest acord, el grup gironí centralitza la logística dels seus productes congelats per al subministrament als seus punts de venda. Logifrío es convertirà en el soci estratègic per a l'aprovisionament integral de Miquel Food Service.

L'acord suposarà atendre més de 1.000 punts de venda a tot Espanya i un moviment de 1.300.000 paquets a l'any. Les operacions es desenvoluparan des de les 33 plataformes que Logifrío té per tot el territori espanyol i a Portugal.

Amb un volum de negoci previst per aquest 2009 de 1.088 milions d'euros, el 85% de la facturació de Miquel Alimentació es genera amb l'activitat majorista.