|
|
|
HEMEROTECA » |
|
EFE/DDG Caixa Tarragona i Caixa Catalunya han accelerat els contactes per a una possible fusió en què també participaria Caixa Manresa.
Segons s'ha sapigut avui, després de l'aproximació de Caixa Manresa a Caixa Catalunya, Caixa Tarragona ha accelerat els contactes per a la fusió, després d'uns mesos previs a l'estiu en que s'havia mostrat més reticent. Portaveus de la caixes implicades han declinat pronunciar-s'hi.
Les caixes de Manresa i Catalunya ja havien obert aquesta possibilitat, però des de la Generalitat es prefereix que siguin tres les entitats i que l'entitat resultant tingui més volum.
Del procés es despenjaria Caixa Girona, en contra dels primers plans que parlaven d'una fusió de les caixes públiques catalanes, la d'aquesta entitat amb Catalunya i Tarragona.
La fusió resultant d'unir Caixa Tarragona, Manresa i Catalunya llançaria una nova caixa amb 81.000 milions d'euros en volum d'actius, la quarta d'Espanya i per sobre de l'altra fusió que ja s'està negociant de manera formal: la de Manlleu, Terrassa i Sabadell.
|
|
|
|
La firma ha obert una carnisseria al barri de la Guineueta i n'inaugurarà tres més al llarg dels...
El grup construirà parcs eòlics a Albània per valor de 200 MEUR i s'implantarà a l'Amèrica del Sud...
L'eina s'ha presentat a Lloret durant una jornada per promoure la tecnologia al sector turístic
La firma amplia la planta de les Planes d'Hostoles per produir 32.000 tones d'embotit i facturar...
| Conegui'ns: CONTACTI | CONEGUI'NS | LOCALITZACIÓ | PUBLICITAT: TARIFES |
| Adaptat a la Llei de Protecció de Dades per |
| |||||||
| |||||||||