mínim històric

L´euríbor tanca el mes d´agost a l´1,334%

 

MADRID | EFE/DDG
El Banc d'Espanya va confirmar ahir que l'euríbor, l'indicador més utilitzat per al càlcul d'hipoteques, va tancar agost en l'1,334 per cent, el seu sisè mínim històric consecutiu. En els dotze últims mesos l'índex ha registrat un descens de 3,989 punts percentuals. Aquest mínim abaratirà les hipoteques subscrites fa un any que es revisin amb aquesta referència en aproximadament 316 euros al mes.

  HEMEROTECA
Categories:
Província:
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya