crèdits bancaris

La banca continua encarint el crèdit al consum malgrat el descens de l´euríbor

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

MADRID | EFE
La banca espanyola va encarir els crèdits al consum de les famílies el juliol tot i que els tipus d'interès oficials continuen en el mínim històric de l'1 per cent. Segons les últimes dades publicades pel Banc d'Espanya, l'abril els bancs, caixes, cooperatives i establiments financers de crèdit van cobrar una mitjana del 10,34% TAE (taxa anual equivalent) per la concessió de crèdits al consum el juliol, per damunt del 10,15% d'un mes abans. Aquesta pujada és responsabilitat gairebé exclusiva dels bancs, ja que van cobrar un 10,52% de mitjana el juliol pels crèdits al consum enfront del 10,34% de juny, mentre que les caixes van rebaixar els seus interessos de l'11,61% de juny a l'11,59% el mes posterior.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad