XAT

Caixa Manresa confirma que entrarà en una fusió

L'opció més probable és una integració amb Caixa Catalunya i Caixa Tarragona, però no hi ha res tancat

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

MANRESA | CARLES BLAYA
Ja no hi ha volta de full. Tot i la cautela amb què Caixa Manresa ha tractat durant les últimes setmanes totes les informacions relacionades amb una possible fusió amb altres entitats, els interrogants s'han aclarit i ja és un fet, segons el diari Regió 7, que la cúpula directiva veu com a inevitable que el futur de l'entitat rau en una fusió amb altres entitats d'estalvi.
Caixa Manresa està negociant de manera molt intensa el seu encaix en un procés de fusió, una operació que ara mateix està en una fase molt decisiva. L'opció ja apuntada d'una integració amb Caixa Catalunya i Caixa Tarragona és la més madura i la que es preveu com la que s'acabarà definint, tot i que des de l'entitat, per no tancar-se portes, no es descarten altres alternatives, en què estarien involucrades les dues caixes catalanes encara sense casar: Caixa Penedès i Caixa Laietana. Sigui com sigui, el 31 de desembre és la data recomanada pel Banc d'Espanya perquè aquest, com altres processos de fusió en marxa, ja sigui un fet.
Les condicions per a un preacord podrien establir-les les cúpules directives de les entitats en les pròximes hores... o no fer-se efectives fins d'aquí a unes setmanes, perquè les negociacions es troben en un moment en què avançar un pas o fer-ne un enrere es pot decidir en només una de les moltes reunions que s'estan mantenint aquests dies. Dins de de l'entitat hi ha la convicció que el pas és ferm, però que encara no està tot tancat i queda molt per negociar. En qualsevol cas, el sí definitiu al preacord l'haurà de donar el consell d'administració de l'entitat.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad