O.P. | GIRONA
La Federació d'Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG) va reclamar ahir a la Secretària General d'Ocupació de l'executiu central, Maravillas Rojo, una àmplia reforma laboral. Entre les mesures que proposa la patronal gironina, hi ha "un tractament especial per a les empreses de menys de 20 treballadors perquè puguin emprendre, si la seva viabilitat de balanç i de perspectives ho requereix, acomiadaments a raó de 20 dies per any treballat". Així mateix, reclamen una rebaixa de dos punts en les quotes de la Seguretat Social.
El president de la FOEG, Jordi Comas, va assegurar que "entenem que és imprescindible per fer possible que els empresaris se sentin més valents i emparats per sortir com més aviat millor de l'actual situació de crisi econòmica, que està derivant en una aguda crisi laboral".
Comas va fer aquests comentaris en el transcurs d'una reunió celebrada ahir a la seu de la Unió d'Hostaleria i Turisme Costa Brava Centre, que es va iniciar amb una conferència de Rojo i va seguir amb un debat amb els empresaris assitents a la jornada.