La firma gironina TR Composites participa al Saló de l´Aeronàutica

 

GIRONA | DDG
TR Composites, empresa gironina dedicada a la producció de materials avançats per a la indústria aeronàutica i l'automoció, serà present de l' 1 al 4 d'octubre a la II Edició del Saló Internacional de l'Aeronàutica, a Sabadell. L'objectiu d'aquest Saló és potenciar el sector aeronàutic, així com totes aquelles empreses relacionades amb la fabricació de components i materials. TR Compostites -l'única que mostrarà les capacitats de l'empresa en aquest sector i que exposarà algunes peces de fibra de carboni, com les del sector aeroespaial (peces per a antenes de satèl·lit). Leitat i la Caixa van entrar al juny en l'accionariat de l'empresa.

  HEMEROTECA
Categories:
Província:
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya