No pujarà la taxa sobre els carburants

 

Preguntada per la possibilitat que Espanya elevi els impostos especials que graven els hidrocarburs -que es troben ara entre els més baixos de la UE-, Salgado va reconèixer que Espanya té marge per fer-ho, però va recordar que els ha incrementat fa "molt pocs mesos", amb la qual cosa donava a entendre que no hi hauria més pujades a curt termini. Va al·ludir, també, a la delicada situació econòmica, que obliga "a ser extraordinàriament prudents" en matèria fiscal.

  HEMEROTECA
Categories:
Província:
Esperando Contenido Widget ...
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya