La plantilla d´Inecsa a Cassà tem pels salaris i pel futur de la planta

CCOO reclama una injecció de capital per comprar primera matèria i fer front a les comandes

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

CASSÀ DE LA SELVA | O.P./ACN
El fabricant de components per a la il·luminació Inecsa, amb seu a Cassà, viu moments crítics. La direcció de la companyia assegura que té comandes, però que no hi pot fer front perquè no disposa de liquiditat per comprar matèria primera. Al mateix temps, al·lega que la falta de finanançament, també complica el pagament de les nòmines del mes d'octubre. Davant aquesta situació, la companyia -en situació de suspensió de pagaments- els va plantejar que fins a finals de mes deixaria la plantilla sense feina i donaria un permís retribuït als treballadors
El Sindicat d'Indústria de CCOO de Girona va criticar ahir la falta de previsió i de planificació de la direcció de l'empresa Inecsa i va reclamar als propietaris, la família Boadas, que facin una aportació de capital per poder comprar matèries primeres per reiniciar la producció, servir les comandes i pagar els salaris del mes d'octubre a la ?plantilla.
Divendres passat, el Comitè d'Empresa va reunir-se amb la ?direcció d'Inecsa per tal que ?aquesta els aclarís les seves propostes sobre previsions de producció, ?situació financera i afectació del concurs de creditors i de l'ERO d'extinció plantejat per l'empresa.
Respecte a la tramitació del concurs de creditors, la companyia va informar que encara està ?pendent el nomenament dels ?administradors concursals, fet que bloqueja la tramitació de qualsevol ERO, ja sigui de suspensió temporal o d'extinció de contractes.
El concurs de creditors i l'ERO d'extinció no són les úniques mesures que ha adoptat la direcció davant aquesta situació. A principis d'any, la factoria ja va presentar un ERO temporal de mig any de reducció de jornada per a la plantilla.

Reunió per Inelinsa
CCOO es va reunir ahir amb els administradors concursals d'Inelinsa, situada a Sant Julià de Ramis, que va presentar un concurs de creditors i es troba en fallida. Els empleats porten quatre mesos sense cobrar, en una situació que CCOO qualifica de "dramàtica".

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas