automoció

Seat renuncia a produir a l´Àsia i Llatinoamèrica

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

BARCELONA | EUROPA PRESS/DDG
El president de la firma automobilística Seat, James Muir, va anunciar que l'inici de la producció en les regions de Llatinoamèrica i d'Àsia de moment "no és una prioritat" per a la companyia, que centrarà les seves inversions a augmentar la capacitat de la planta de producció de Martorell. Muir, que va fer aquestes declaracions en un encontre amb la premsa amb motiu de la presentació del nou León Cupra R, va indicar que en l'actualitat la factoria catalana treballa només al 60 per cent de la seva capacitat total.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad