indicador avançat de l'ipc

Els preus moderen la seva caiguda

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

GIRONA | DDG
L'Índex de Preus de Consum Harmonitzat (IPCH) a Espanya va situar la seva taxa interanual en el -0,6% l'octubre, fet que suposaria una disminució de quatre dècimes respecte al mes de setembre, quan aquest indicador avançat es va situar en el -1%, segons les dades avançades per l'Institut Nacional d'Estadística (INE). L'IPCH va moderar així la seva caiguda en el desè mes de l'any, encara que ja encadena vuit mesos en negatiu.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas