|
|
|
HEMEROTECA » |
|
EFE/DDG El president del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero, ha advertit que no es pot donar per superada la crisi fins que no es torni a crear ocupació, cosa que, ha recordat, ja va dir quan va començar la forta destrucció d'ocupació.
En la seva compareixença extraordinària al Congrés sobre la Llei d'Economia Sostenible, Zapatero ha opinat així sobre l'atur registrat en els Serveis Públics d'Ocupació que va augmentar en 60.593 persones al novembre, el que va situar en 3.868.946 el nombre total de desocupats.
Zapatero ha assenyalat que la dada de la desocupació de novembre s'acosta més al registrat en aquest mes en els anys "normals" que a la xifra de 2008, si bé ha admès que encara que la dada sigui clarament menys negatiu, abunda en la ferida social dels aturats.
Finalment, ha incidit en que per crear ocupació primer cal impulsar i consolidar la recuperació.
Divendres passat, el Consell de Ministres va aprovar l'avantprojecte de l'esmentada llei, el text encara no es va a remetre al Congrés, perquè l'Executiu vol debatre amb els agents socials, els partits i les comunitats autònomes. La llei entrarà en vigor a l'estiu de 2010, encara que la norma estarà acompanyada pel Fons d'Economia Sostenible, gestionat per l'Institut de Crèdit Oficial (ICO), que puja a 20.000 milions d'euros i que estarà actiu al gener.
|
|
|
|
La firma ha obert una carnisseria al barri de la Guineueta i n'inaugurarà tres més al llarg dels...
El grup construirà parcs eòlics a Albània per valor de 200 MEUR i s'implantarà a l'Amèrica del Sud...
L'eina s'ha presentat a Lloret durant una jornada per promoure la tecnologia al sector turístic
La firma amplia la planta de les Planes d'Hostoles per produir 32.000 tones d'embotit i facturar...
| Conegui'ns: CONTACTI | CONEGUI'NS | LOCALITZACIÓ | PUBLICITAT: TARIFES |
| Adaptat a la Llei de Protecció de Dades per |
| |||||||
| |||||||||