Rebuig sindical a l´ajust laboral de la fusió de Penedès i Laietana

 

BARCELONA | EFE
Els sindicats han rebutjat la primera oferta que han fet Caixa Penedès i Laietana per dur a terme l'ajust de personal que es produirà amb la seva fusió, segons fonts pròximes a les converses.
Els responsables de recursos humans han proposat una pla que inclou prejubilacions, baixes incentivades, finalització de contractes i reduccions de jornada i que suposa la reducció d'uns 600 llocs de treball.
A més, proposen que els prejubilats amb més de 55 anys rebin entre un 70% i un 75% del seu sou i s'abonin la seguretat social, cosa que els representants sindicals han rebutjat completament.
Els sindicats també han criticat que l'oferta dels sindicats sigui "inconcreta i insuficient" i que no s'hagi presentat per escrit.

  HEMEROTECA
Categories:
Província:
Esperando Contenido Widget ...
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya