automoció

Seat farà fora 200 directius i càrrecs intermedis

 

BARCELONA | EUROPA PRESS
Seat prepara per a després de Nadal una reestructuració de la seva plantilla de treballadors indirectes, els quals no estan vinculats directament a la fabricació de vehicles i que sumen més de 5.000 treballadors. Segons avançava Expansión, la retallada podria afectar unes 200 persones entre directius i quadres intermedis (bàsicament enginyers, caps de producció i personal administratiu).
La intenció del president de la filial de Volkswagen, James Muir, és emprendre aquesta reestructuració al gener, quan la xifra d'afectats es concretarà. Els sindicats han exigit que aquesta retallada es gestioni mitjançant prejubilacions i no sigui traumàtica.

  HEMEROTECA
Categories:
Província:
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya