Europa

Brussel·les torna a culpar Espanya del retard del FROB

Salgado assegura que s'ha enviat tota la informació a la CE i que l'aprovació «és pròxima»

 09:39  

BRUSSEL·LES| EFE/DDG La Comissió Europea va culpar ahir de nou el Govern del retard en l'aprovació del Fons de Reestructuració Ordenada Bancària (FROB), creat per facilitar les fusions de caixes d'estalvis amb fons públics, per no haver enviat tots els aclariments requerides per Brussel·les ni haver notificat oficialment aquest instrument.

"No es pot culpar a la Comissió per no prendre una decisió sobre un cas en el qual el pla no se li ha notificat", va explicar el portaveu de Competència, Jonathan Todd. "Les autoritats espanyoles encara han de clarificar en alguns aspectes quins són les seves intencions. Una vegada que les autoritats espanyoles hagin aclarit totes les qüestions pendents", va subratllar.

Per la seva banda, la vicepresidenta segona del Govern d'Espanya, Elena Salgado, va assegurar que l'Executiu ja ha enviat tota la informació ala CE sobre el FROB perquè les autoritats de la Competència puguin decidir si autoritzen el seu esquema d'actuació. A més va apuntar que confia en què s'aprovi properament.

Assemblea ajornada

Caixa Catalunya, Caixa Manresa i Caixa Tarragona van decidir la setmana passada ajornar les assemblees en les quals havien d'aprovar la seva fusió pel bloqueig en l'aprovació del FROB. En el cas de la segona gran integració de caixes catalanes, protagonitzada per Caixa Sabadell, Terrassa, Girona i Manlleu, de moment mantenen la data del 8 de febrer per a les seves assemblees, i per ara no preveuen modificar-la.

  HEMEROTECA
Categories:
Província:
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya