|
|
|
HEMEROTECA » |
|
GIRONA | ACN/DDG El nombre d'efectes comercials impagats a la demarcació de Girona al novembre va baixar el 4,53%, fins als 6.610, si ho comparem amb el mateix període del 2008, segons que ha fet públic l'Institut Nacional d'Estadística. Igualment, el valor dels efectes impagats també va baixar, però d'un 53,90%, fins els 9.338.833 euros. Això deixa el valor mitjà de l'efecte comercial impagat en 1.413 euros. Aquest valor és un 51,71% inferior al mateix valor del mateix període de l'any anterior. Els bancs van registrar el 63,15% dels efectes impagats, les caixes d'estalvis el 36,63% i les cooperatives de crèdit el 0,06%.
Els bancs de la demarcació de Girona van registrar 4.388 efectes comercials impagats, el 65,63%, per un import total de 5.897.189 euros, el 63,15% del total. Això representa que el valor mitjà impagat és de 1.344 euros.
Les caixes d'estalvis de la demarcació van registrar 2.218 efectes comercials impagats, el 33,55% del total, per un import de 3.420.726 euros, el 36,63% del total. Això representa que el valor mitjà de l'efecte comercial impagat va pujar a 1.542 euros.
Finalment, les cooperatives de crèdit van registrar quatre efectes comercials impagats, el 0,06% del total, per un import de 20.918, el 0,22%.
|
|
|
|
La firma ha obert una carnisseria al barri de la Guineueta i n'inaugurarà tres més al llarg dels...
El grup construirà parcs eòlics a Albània per valor de 200 MEUR i s'implantarà a l'Amèrica del Sud...
L'eina s'ha presentat a Lloret durant una jornada per promoure la tecnologia al sector turístic
La firma amplia la planta de les Planes d'Hostoles per produir 32.000 tones d'embotit i facturar...
| Conegui'ns: CONTACTI | CONEGUI'NS | LOCALITZACIÓ | PUBLICITAT: TARIFES |
| Adaptat a la Llei de Protecció de Dades per |
| |||||||
| |||||||||