BARCELONA | DDG
L'entitat que resulti de la fusió de les caixes Sabadell, Terrassa, Girona i Manlleu obrirà oficines immobiliàries a les zones on tingui més immobles en estoc. Ho va avançar el director general de Caixa Terrassa, Enric Mata, a Catalunya Informació. El directiu va explicar que "part del personal que quedarà alliberat pel tancament d'un 25 per cent, aproximadament, de la xarxa d'oficines tenim previst que treballi a les oficines immobiliàries que obrirem en aquelles places on hi ha una certa concentració d'actius immobiliaris".
El director general de Caixa Terrassa va lamentar la lentitud de les autoritats espanyoles en l'aprovació del fons que ha de servir per ajudar les entitats a reestructurar-se. "S'hagués hagut d'agilitzar el tancament d'aquest mecanisme del FROB i la seva aprovació total i definitiva per part de la Comissió Europea".
En qualsevol cas, Enric Mata creu que l'aprovació definitiva del FROB és imminent i confia que les quatre entitats puguin culminar la fusió abans que s'acabi el mes de març. En principi, les quatre entitats mantenen les assemblees generals que han de ratificar la fusió per al proper 8 de febrer.