Trobada

Els sindicats no esperen cap mesura important en la cimera

Els sindicats van advertir ahir que ningú esperi cap mesura important de la cimera d'aquest divendres

 09:16  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
 acn

Els sindicats van advertir ahir que ningú esperi cap mesura important de la cimera d'aquest divendres sobre la situació econòmica que reunirà Govern, agents socials i grups parlamentaris. Els secretaris generals de CCOO i UGT, Joan Carles Gallego i Josep Maria Álvarez, es van reunir amb el president de la Generalitat de Catalunya, José Montilla, per espai de gairebé dues hores. A la sortida de la reunió han dit que l'objectiu de la cimera de divendres és llançar a la societat un missatge de tranquil·litat, més enllà de les mesures que es puguin acordar.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad