habitatge

La millora de la qualificació energètica faria estalviar fins a 572 euros per pis

 

MADRID | EUROPA PRESS
Un habitatge pot estalviar un 74% del seu consum energètic, això és, uns 572 euros de llum i gas a l'any, si el seu propietari millora la seva qualificació energètica, segons un estudi en el qual participen Ursa i Pladur, filials del grup Uralita, va informar ahir aquesta empresa.
L'informe prova que l'estalvi compensa el major cost que suposa adquirir un habitatge amb aquest tipus de qualificació i que, segons les seves dades, llança un increment de les quotes hipotecàries d'uns 219 euros a l'any. El supòsit està calculat per a un pis d'uns 110 metres quadrats que elevi la seva qualificació energètica des de 'E' fins a 'B'.

  HEMEROTECA
Categories:
Província:
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya