L'empresa Galetes Trias, amb seu a Santa Coloma de Farners, llançarà al mercat una nova gamma de producte. Es tracta d'unes galetes energètiques, adreçades a esportistes, i d'unes altres de saciants, pensades per a dietes de control de pes. Per comercialitzar-les, l'empresa gironina ha creat "Triabé", una nova marca sota el paraigües de la qual també es vendran les galetes sense sucre ni gluten que ja produeix.

Segons la directora de màrqueting, amb la nova gamma es vol "arribar a segments de mercat on fins ara no teníem presència". Així, d'una banda, les galetes saciants TriaBé PLUS (que incorporen cereals amb fruita) es comercialitzaran a centres d'estètica i dietètiques. I per altra banda, les galetes energètiques TriaBé ENERGY es trobaran a gimnasos i botigues especialitzades en esport.

Per desenvolupar les noves galetes, la firma gironina ha comptat amb el suport de la Generalitat, a través d'ACC1Ó. A més, també s'està estudiant treure una nova gamma d'especialitats destinades als infants.

Segons concreta Maria Trias, en un principi les galetes energètiques i saciants es vendran arreu de Catalunya, i després la seva comercialització s'estendrà arreu de l'estat i també a mercats internacionals. Precisament, l'exportació és una altra de les potes del negoci que Galetes Trias vol enfortir al llarg d'aquest 2011.

Expansió a l'exterior

La intenció de l'empresa és poder doblar el percentatge actual que es destina als mercats exteriors, i arribar fins al 10%. Per fer-ho, la directora de màrqueting concreta que es volen consolidar vendes "sobretot a la Xina, als Estats Units i al Canadà". Actualment, la major part de l'exportació de Galetes Trias es concentra al mercat asiàtic (sobretot, el Japó) i la resta es ven, sobretot, a Europa (Portugal, Anglaterra, Itàlia, Alemanya i Finlàndia). Per encarar el repte de l'exportació i consolidar també les línies de producte, Galetes Trias ha renovat el logotip.