L'empresa Alregi, amb seu a Vilamalla, vol sumar fins a cent establiments a la cadena Wine ?Palace en els propers 8 anys. La ?cadena d'establiments de venda de vins i licors compta en l'actualitat amb 17 locals oberts, la majoria a les comarques gironines. El mes vinent inaugura la seva primera botiga a la ciutat de Barcelona.

Josep Martí, director general d'Alregi, explica que a banda de l'obertura de Barcelona, en poques setmanes també inauguraran les segones botigues a Lloret de Mar i Plaja d'Aro.

Pel que fa al procés d'expansió, Martí assenyala que l'objectiu és incrementar la xarxa un 20% cda any, sempre a través de botigues pròpies. El creixement natural de la companyia serà l'arc mediterrani i a les Balears, centrant-se, en les zones turístiques. Tot i això, el gerent d'Alregi comenta que també tenen intenció d'obrir local "a les grans capitals, com Madrid, Bilbao o Sevilla".

El format d'establiment serà el mateix: Botigues de 300 a 500 metres quadrats amb unes 4.000 referències de vins i licors, i amb un espai dedicat a l'alimentació gourmet.

"A Roses, hem experimentat amb una zona de venda de ?formatge, que ha tingut una resposta satisfactòria", comenta Martí.

En un moment de gran expansió de la venda de vi per Internet, Wine Palace, ha apostat pel contacte directe amb el client. Actualment compta amb establiments a la Jonquera, Hostalets de Llers, Figueres, Roses, Castelló d'Empúries, l'Escala, Torrella de Montgrí, Girona, Platja d'Aro, Lloret de Mar, Santa Susanna, Llívia i Sant Cugat del Vallès.

A banda d'aquesta cadena, Alregi va posar en marxa fa uns mesos Fruit Palace, dedicada a la venda de fruita, que ja compta amb establiments a Girona, l'Escala, Roses i Figueres. "La intenció és seguir expandint aquesta línia de negoci, però no sabem a quin ritme", va afegir Josep Martí.