En un context de baixada del consum i de caiguda de vendes generalitzada en el sector del comerç, Tradeinn, amb seu a Celrà i dedicada a la venda de material esportiu per Internet, acaba de tancar el millor exercici de la seva història. Segons va informar ahir la companyia, el grup va facturar l'any passat 18 milions d'euros, amb un creixement anual superior al 60%.

L'any 2012, va obrir dues noves botigues en línia: Motoinn.com, especialitzada en la venda d'articles per a equipament de motoristes, i Waveinn.com, per a nàutica i pesca esportiva. A aquests dos llançaments cal sumar també el de l'outlet en línia de material esportiu Outletinn, on s'ofereixen productes amb descomptes d'entre el 40% i el 80%. Segons la companyia, "aquests tres llançaments han permès al grup mantenir el seu ritme de creixement i ampliar la seva oferta incorporant noves marques i categories d'esports".

Aquests nous portals se sumen a Diveinn.com, especialitzada en material de busseig i submarinisme; Trekkinn.com, d'articles de muntanya i senderisme; Bikeinn.com, de material de ciclisme; Smashinn.com, de tennis i pàdel; Snowinn.com, especialitzada en material d'esquí; Swiminn.com, d'articles de natació.

Presidit per David Martín, Tradeinn, té el seu origen a la botiga en línia de submarinisme Scubastore, fundada el 1998. En l'actualitat, Tradeinn compta amb nou tendes en línia traduïdes a set idiomes i des de les que ven els seus productes a tot el món.

Des dels seus orígens, la firma, participada també per l'empresari tecnològic figuerenc Dídac Lee, acumula més de 300.000 clients a 220 països de tot el món.